Mallan och Hanna Sleepover!!:) xD

Heyy!!
Den här veckan har vi haft tre prov. 2 So och 1 NO. Jag tror det gick okey på alla i alla fall. Vi fick spela upp inför IK (De som inte pratar rejäl svenska) på franskan. Snövit. Jag var en av de elake styvsystrarna, Cecile. I torsdags gick jag hem till Hanna och kollade lite Vampire Diaries. Från Fredag-Lördag blev det sova över hoss Malin med Hanna. Vi kollade Idol, suger att Moa åkte ut, Robin borde haft. Vi såg Harry Potter och De Vises Sten!! WOOHOO! Sen kom Hanna hem till mig och vi var inne på datan och kollade på en Tv-show, Awkward, på datan. Nu sitter jag och kollar Albert och Herbert Julkalendern vi har på DVD. Den nya jul kalendern som går på svt 1 är bra! Missade 2/12 avsnittet:(
SNÖVIT:
Vampire Diaries:
Moa, du borde INTE ha åkt uuuuuut!:(
Harry Potter och De Vises Sten!
Awkward:
Va tvungen att slänga in en bild på Ellen DeGeneres, HON ÄGER!!!!!!
Byee!!:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haller med dig. Ellen DeGeneres ager!/ josefin

2011-12-16 @ 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0