Plugga, Plugga, Plugga

Heyy!!
Idag har jag hållt på att rita till SO:n! Nu ska jag plugga till svenskan. Jaa, jag tog inte av mina pyjamas byxor på hela dagen. Skitskönt!!
Imorn är det skola, blöööh!! Vi har svenska prov. På Onsdag har jag piano upppvisning. Får öva sjuukt hårt imorn på det! Stycket jag spelar är jättesvårt!
Min anslagstavla är full av saker. Massa foton, vykort och saker jag gjort. Wohoo! Förut hade jag ingenting på väggen, så mycket mer hemtrevligt nu!!:)
Jaaa, snart är det lov! Längtar verkligen tills när min kusin kommer! Imorn gäller det att köpa julklappar!!:) Vad ska jag köpa till David?? o.O
Jag e sååå stressad!!
Nu ska jag lägga upp en bild och sedan plugga!:)
UTANFÖR IDOL! EFTER!
Byee!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0