Snakes On A Plane

Heyy!!
Vi har som tradition i min familj att vi kollar på Albert & Helbert Julkalender varje jul! Rekommenderas verkligen, sjuuuukt rolig! Vår kusin kommer till Jul! Han bor i Hong Kong, så det ska bli jäääätte roligt!! Nu sitter jag och kollar på lite tv, 5an, "Snakes on a plane". Sämsta titeln, men helt okej film! Jag chattar med min syster! Hon bor i Hawaii för tillfället! Hon heter Josefin!
Pottermore har öppnat (var stängd en stund) och "Spells" är tillgängligt. Wohoo!! Jag var på idol i Fredags, var med i Idolkör grejen! xD
Det var jätteroligt, tack Linnea!!
Har gjort önskelistsa, massa Harry Potter saker!!:)
Har skrivit en svenskatext i sagostil. Det var facktiskt roligt:) Vi har SO-läxa, men annars så är det rätt chill. Alla som jag känner, som går i andra skolor, har det väldigt stressigt just nu.
Nu kom det upp en sjuuukt stor orm som slingrade sig runt en man, så blod rann ut ur näsa och öron och ormen åt upp honom hel o.O
Har gjort en kopp te precis, Ahh,!!
Okej, märkte just att jag uppfattat hela filmen fel. Jag trodde den elaka var på planet. Men det var en annan kines som var sjukt duktig på Karate..... NEEEEEJ! Den snälla gamla damen dog :( VAARFÖÖR? Varföör ska dem alltid döda gamla damer i filmer??:(
Jepp, nu kommer lite bilder:
Jag med platt hår:
Hahhahahahahhahahahah
Byee!!:)

Kommentarer
Postat av: Klara

ÅÅåh vad du är söt!! Och älskar sista bilden.... ;D <3

2011-12-16 @ 23:44:19
URL: http://phootographies.blogg.se/
Postat av: Anna! <3

2011-12-16 @ 23:46:35
Postat av: Anna! <3

Tack!! Hahahah veet, sjuukt rolig! xD

2011-12-16 @ 23:46:55
URL: http://annahongkong.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej hahah ja jag onskar att jag kunde se Albert o herbert med :)

Vilken intressant film, snakes on a planet. Aldrig hort om. :)Du har samma smak i filmer som Ray ;)

Kram josefin

2011-12-16 @ 23:47:21
Postat av: Anna! <3

Wohoo! Då får vi se massa filmer tilsammans när jag träffar honom!!:)

2011-12-17 @ 14:52:11
URL: http://annahongkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0