Jau, du!:)

Heyy!!
Igår somnade jag på soffan, klockan nio vaknade jag och gick upp och la mig i sängen, ryggen gjorde jätteont efterson jag var tvungen att böja den för att få plats i soffan.
Jag skulle rita en grej, men så fanns det inget ritpapper här nere, så jag fick springa upp för att hämta. Jag klampade i trappan sjukt hårt eftersom jag sprang och så kliver jag på en glas bit. Gjorde skiiiiitont!! Som tur så pumpade blodet typ ut den, så det var inget problem med det, men blodet forsade ur foten, tillslut slutade det. Hoppas det inte blir infekterat!! Blööhr, jag såg en video, som Alex Day, även känd för sitt youtubenamn Nerimon, jag följer honom på youtube och han hade bitit av nageln och sen hade det lett till att lite av huden åkte av och det blev infekterat, ush. Han gick till doktorn, som typ stack hål på fingret och klämde ur det som var inuti, och det gjorde tydligen skitont. Kolla videon så får ni se!
Jaa, vi har spelat Chille, det är en chille-kortlek som man spelar med. Jag vann! WOHOO!
Nu har vi frågesport och jag leder, kommer säkert vinna, det handlar om djur.
Sen ska vi titta på dagen och gårdagens Albert & Herbert Julkalender. Yay!!:)
Snart är skolan över, yay! Har fortfarande inte köpt julklappar till alla. Mamma, min kusin och en av mina syrror är kvar. Mamma vet jag typ vad jag ska köpa till, åtminstone en del av det.
Ikväll är det Harry Potter: Hemligheternas Kammare!:) YAY!!! Klockan 19:00 på 3:an. Check. It. Out!
Jaaa, personer i Hong Kong går upp sjuuukt tidigt på helger. Jag prata med en kille i Hong Kong klockan 1, vilket är klockan 8 i HK. Jag frågade varför han gick upp så tidigt och han sa: Klockan är ju 8, det är skit sent.
Snacka om att jag kände mig seg jag går upp ty 11/11.30 på helger......
Ohh jo, Lovisa satt på min choklad kalender, så ett par choklad bitar är borta....... Blööh
Nu e vi klara med fråge grejen. Jag vann!! 20 poäng!!:)
Lite bilder:
Hahahahhahah
Distraction!
Moonart:
Lite mer bilder kommer senare!!:)
Byee!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0