AmazingPhil och danisnotonfire

Hola!
Snart kommer lite hoppbilder från studsmattan, jag ser ut som ett freak på vartenda ett av fotona, bara så att ni är beredda!
Vad har hänt i veckan?
Jag har stalkat två personers youtubechanels!
AmazingPhil:
och danisnotonfire:
De är så roliga och gulliga båda två! De bor ihop, så de är med i varandras videor mycket, vilket alltid gör videorna lite extra trevliga! ^^
På söndag har jag piano uppspelning, så det blir bara träna, träna, träna mest hela veckan.
I veckan måste jag börja läsa en ny bok. Förhoppningsvis blir det 'The Perks of Being A Wallflower'. Jag vill verkligen läsa boken innan den kommer ut på film!
Det har varit skönt att vara ledig idag, hoppade på studsmattan (tog bilder), körde Krocket, tittade på film och såg det sista avsnittet för säsongen av Grey's Anatomy.
Det var också det sista avsnittet NÅGONSIN av Desperate Housewifes :( Slutet var väll okey, men en sådan serie förkänar den Bästa avslutningen någonsin.
MTV Movie Awards var nu i veckan, har hört att Emma Watson vann ett pris, vet ej vilket, men har sett bilder från henne på Röda Mattan utanför, fantastisk klänning! Håret är också fint nu när det växt ut lite grann, hon passar i denna halvkorta frisyr!
Emma Watson
Nu måste jag sova!
Gonatt!
Byee!!^^

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: Hur lyckades du göra sneluggen då? :D Mkt hårspray eller? ;) Du måste ha det i skolan, skitfint ju! :D



Taaaaack Anna!!! :D Ja vi måste bada i sommar! OCH sova över! OCH fota! :D <3

2012-06-08 @ 10:06:18
URL: http://phootographies.blogg.se/
Postat av: Klara

Sv: Oftaaa?! Måste prova! xD



JAAAAA! När?!

2012-06-16 @ 23:06:56
URL: http://phootographies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0