Bild till Bilden

Hai Hai!
Har varit och träffat mitt kusinbarn för första gången. Så otroligt söt och bedårande! Och Stark! Roligt att träffa min kusin också, det var ett tag sen. De bor jättefint, nära vattnet!
I skolan började vi att rita av en bild vi själva tagit. Valde en bild på en gammal lyckta som hänger på landet, så här ser den bilden ut:
Jaa, det går ju sådär att rita den här bilden. Kommer bli väldigt svårt att få till färgerna och sen spegelbilden i mitten.
Nu ska jag jobba lite på min powerpoint om Irland, som snart är klar! Sen ska jag äta och sen blir det Grey's Anatomy! Verkar vara ett väldigt spännande avsnitt, vilket det i och för sig alltid är, men nu krashar de i Djungeln tror jag. Får se hur det går. Det går i kväll 21.00 på 5an.
I går var det näst sista avsnitt av Deperate Housewifes, sorgligt. Jag känner på mig att jag inte kommer gilla hur det slutar nästa vecka, får se om allt klarar ut sig och flyter på. Sista avsnittet går på Tisdag, 21.00 på 5an.
I morgon eller i över morgon blir det kanske lite hopp bilder som vi tar på studsmattan. Sen måste jag låna mammas kamera för att ta bild på min Harry Potter ritning.
En väldigt 'Posey' bild på mig
Byee!! ^^

Kommentarer
Postat av: Milia

Sv: Men åh, tack detsamma!! :)



Bilder från igår/inatt/idag när jag tältade med min klass :)

2012-05-30 @ 18:36:00
URL: http://mmiiilia.blogg.se/
Postat av: alicia

VILL.HA.DIN.KLÄNNING.

2013-03-25 @ 22:20:04
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0