Eye See You

Hai!
I veckan har inte så mycket hänt, förutom att jag nästan dött av värmeslag och sedan fryst ihjäl. När det är varmt har man (jag) självklart på sig varma kläder och tvärtom vid kallt. Skönt att sommaren är på väg, men lite för stor omväxling på så kort tid för mig.
Imorgon ska vi rita av en bild ,som vi tagit, på Bilden (ämnet Bild^^) Jag skickade 4 biler till min lärare att skriva ut, så ni får se vilken bild jag ritar av imorgon. Jag har även ritat klart en Harry Potter bild i mitt STORA ritblock! En Trollstav, och så de fyra Elevhems 'Sakerna', Godric Gryffindors Svärd, Helga Hufflepuffs Bägare, Rowena Ravenclaws Diadem/Tiara och Salazar Slytherins Medaljong, lägger ut en bild på den snart.
Just nu har jag precis tvätat håret och håller på att måla naglarna. Målade dem igår, men det blev så fult, så jag gör om dem. Det blir blå med blå krackelerings nagellack på, men tummen blev jag nöjd med igår, så den är blå med ett rosa sträck i mitten. ^^
BertieBert har inte laggt ut något på jättelänga, förutom på 5GirlyGuys. Imorn ska jag äntligen få träffa min kusindotter!
Jag ritade Hufflepuffs 'House crest'
Blev mycket bättre än jag förväntat mig, man kan faktiskt (nästan) se att det är en grävling det ska föreställa!
Har ju inte visat en bild på mina Underbara Harry Potter ägg.
Det är Luna Lovegood och Harry Potter
(Jag vet att jag ser FÖR attraktiv ut i denna bild)

Sommar! Ah! Att Bada och Sola och ta på sig Tivoli och Gröna Lund åkband som man har kvar i flera månader! :)

Höll på att flamsa runt och tog några bilder med min iPod och redigerade sedan i datorn.
Hoppas verkligen ni fattar att jag vet att man staver jag 'I' på engelska, inte 'Eye' ^^
Byee!! ^^
~°*<3*°~

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Tack Tack och ännu ett tack! :D

Med designen är det bara att testa sig fram det var så jag började :)

2012-05-30 @ 14:25:55
URL: http://foreeveermee.blogg.se/
Postat av: Milia

Sv: Åh, en planet gjord av cupcakes vore typ det bästa som finns!!



Ja, det är lite synd att man måste bygga en ny arena typ :/

Nemen, åh älskar du min blogg?! Åh, hihi va söt du är!! :D Tack!! <3



Visst är husen jättefina? :D

2012-05-30 @ 16:34:12
URL: http://mmiiilia.blogg.se/
Postat av: essla

SV: tack :) jag redigerar faktiskt inte mina bilder ^^ men kanske någon gång om året gör jag det och då är det lita alla möjliga pogram ;)

2012-05-30 @ 18:24:30
URL: http://esslaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0