Ladiladilaa!

Tjenare Mors!
Hary Fyllt år! Fick en massa Awesome Grejor som jag ska lägga upp foton på sen! :D (Loooovar)
Jaa ni! Det har ju vart Internationala Potter Dagen! Ritade ett Scar på min panna, har jag nu som Profilbild! :3 Bäästa! Har vart och sett Hunger Spelen på bio.... Läst böckerna... Just nu sitter vi och kollar på Ishockey (Yay....) och jag har inget att göra... Chattar lite med kompisar på Facebook.
Jag har börjat kolla på lite nya saker på Youtube, folk ni måste 'Subscriba' till också;
BertieBertG:
SMEXEY!
^Awesome Människa! Sjukt Rolig, och så är han ju Snygg också!
DomDayable:
^En av världens Sötaste Killar! Också Sjuukt Rolig! Noooouuu.... Ohh, så söööt!
Um, Fyi, Ulrik Munther ÄÄÄGGEERR!
Jaa, snart bilder på Presenter, oom jag kan fixa en kamera! Annars får det bli dåliga iPod bilder!
Idrottsdag snart, Blurh! Blöööööö!
Jag fick bland annat ett presentkort på iTunes. Vilka låtar ska jag köpa?
Um, får se om jag orkar börja blogga....
Slänger in en bild på Mig och Ida....
Byee!! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0