Stor Britannien :'(

Heyy!!*
Idag så fick vi reda på att vi skulle skriva om ett Europeiskt land på SO:n och både jag och Ida ville ha Stor Britannien, eftersom det är Harry Potter- landet, så vi fick lotta. Och gissa vem som fick Stor Britannien? Ida, självklart!! Jag fick i alla fall Irland och både Seamus Finnigan och Oliver Wood från Harry Potter kommer därifrån. Och Jedward! ;D
Nu sitter jag och gör en quiz åt en kille i klassen på pottermore, hans trollstav valde honom och han fick denna:
Rätt så snygg, fast min är ju bättre!
Ärlig talat så är jag inte ett stort fan av någon av Designerna på trollstavarna på pottermore...
Klänningen är så söt! Halsbandet är riktigt coolt med örnen ovanför korset!


Tyvär måste jag ju erkänna att Hufflepuffs är bäst! Ingen protest!


The Deathly Hallows


Jag tror jag laggt upp denna förut, men den är ju för gullig!


Hahahhahah, såg den här bilden och tänkte bara visa hur vita mina fingrar (och tår för den delen) blir när jag fryser.


Det var på Internationella Potterdagen den här blev tagen, av Hanna. Min profilbild på facebook just nu.


°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*°*

Ikväll kommer det antagligen upp bilder på mina födelsedags presenter, om jag inte måste öva pianot hela dagen.
Byee!! ^^

Kommentarer
Postat av: olli!

I KNOW,hufflepuff är bäst!!!!!!

BRA BLOGG!!!



Gå gärna in på ollihongkong.blogg.se!

Hejdå!!



2012-05-21 @ 21:37:11
Postat av: Klara

Sv: Taaaack Anna! :D <33



Asså alla trollstavar på Pottermore är så korta och tjocka! :O

2012-05-22 @ 07:15:22
URL: http://http:/www.phootographies.blogg.se.
Postat av: Milia

Sv: Visst är det sant? :)



Allt bra med dig? :D

2012-05-22 @ 13:31:24
URL: http://mmiiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0